E timpul să strîngem roadele
Stimate
învățătoare, vă propun un algoritm de lucru al lecției fără profesor.
Sarcinile de lucru
|
Timpul acordat
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Fixați timpul
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
Răspundeți independent la următoarele
întrebări: ( în scris)
a)
Ce cunoști despre corpul tău?
b)
Cum îți îngrijești corpul?
c)
Prin ce se deosebește corpul tău de cel al semenilor
tăi?
|
4min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3.
Prezentați grupului
|
3min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4.
Creionul la mijloc
Citiți informația 1 din Manualul de Științe
pag. 16
Completați tabelul:
Citiți informația 2 din Manualul de
Stiințe pag.17, completați același tabel.
|
6min
6min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
5.
Comunicați, analizați și comparați
răspunsurile personale cu cele ale colegilor din grup
|
5min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
6.
Verificați timpul
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
7.
Notați pe fișa propusă părțile
corpului uman și funcțile lor
|
5min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
8.
Prezentați posterul grupurilor vecine
|
4min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9.
Autoevaluare. Completați fișa:
|
4min
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
10.
Răspundeți la întrebarea: De ce este necesar să îngrijim de
corpul nostru? (discuții libere)
|
4min
|
Temă de acasă: Scrieți o listă de reguli de igienă a corpului
Învățătoare: Constantinov Cornelia
Felicitări, Dna Constantinov. V-a reuşit!
RăspundețiȘtergere